tisdag, april 15, 2008

(untitled)

Jag saknar min studiemotivation. Jag hade en en gång i tiden - nu är den borta.

Istället tar allt annat extremt mycket tid. Att ha varit spontansjuk över helgen passade inte min planering för fem öre, jag som skulle skrivit uppsats igen ju... Veckan som kommer blir intensiv igen (wtf, halva veckan har ju snart gått... men ändå). Imorgon är det skola halva dagen och något som kommer bli en busy kväll. För på torsdag är det dags för arbetsmarknadsdagen PiLA 2008, som jag har varit med och haft en hel del ansvar för att arrangera. Jag började ju min akademiska karriär med att läsa PA (Personal och arbetsliv), och därmed kom ett ideellt engagemang i programmets föreningen. Programmet har jag hoppat av men föreningen hänger jag fortfarande kvar i. På torsdag är det alltså arbetsmarknadsdag, och det ska bli spännande. Fan vet att vi har jobbat hårt för att det ska bli en bra dag.

På torsdag är det även dags att gå på Krischanstaspääxet. Själva spääxet har jag teoretiskt sett redan sett en gång då jag var på det öppna genreppet (öppet för Krischaniter, iaf) förra terminen. Med tanke på att Krischan faktiskt har Lunds erkänt bästa nationsspääx känns det klart värt att gå igen.

Sen är det sittning på fredag. Hallands. Lugn sittning för min del, som fortfarande går på antibiotika.

Men hörni, nu svamlar jag. Dags att sova, med andra ord.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gud va mycket du har för dig hela tiden, inte konstigt att du blir sjuk. :/

Ta det lugnt nu, å drick mycket echinasea-brustabletter (det tjatar alltid mamma om..) :P

Zabina sa...

studiemotivation? vad är det för nåt?

ses i eftermiddag?

Anonym sa...

och en lugn sittning det blev.. eller? :)