fredag, april 25, 2008

...and I'm standing still...

Även solen har sina fläckar, och på samma sätt är jag inte alltid världens mest lovely människa. Dagen idag har ägnats åt att vara allmänt sur och tvär - för ingen orsak alls. Eller, kanske för att jag har sovit dåligt, för att AFB tyckte att det var lämpligt att klippa gräsmattan nedanför fönstret halv åtta imorse, för att alla var emot mig i drömmarna inatt och för att... Ja, inte vet jag.

Bara för att.


Inte vill jag göra nåt åt det, heller. Bara vara grumpy. Inte umgås med folk, inte vara snäll och trevlig, inte låtsas le för att inte dra ner andras humör, inte sprudla av vårglädje, inte tycka om nån.

Bara för att.



Istället - musik på högsta volym (jag bryr mig tamejfan inte om grannarna, NEJ).

Deppmusik.

Woke up and wished that I was dead
With an aching in my head
I lay motionless in bed

Inga kommentarer: