lördag, april 26, 2008

Tribute

Och det är när det skrålas Sheryl Crow som iaf jag inser vad det är jag har saknat den här terminen. Korridorstjejgänget med spontansång, spontanfest, skitsnack och allmänt häng i kök och på gräsmattor.

If it makes you happy
It can't be that bad....
If it makes you happy
than why the hell are you soo
saaad.

*ti-di-di-di-dimmmm...
ti-di-di-di-dimmmmmm...*

Tills iaf jag blir röd i ansiktet. Det är så hårt man SKA ta i.

Och det är därför som jag har if it makes you happy - it can't be that bad intatuerad på min ipod.

3 kommentarer:

Författaren sa...

De raderna som ingravering på min iVan hade inte varit helt fel faktiskt. I like it.

Pauline sa...

haha, om jag inte minns fel, visst har du "don't panic" på din?


det är ju typ det bästa, annars.

Författaren sa...

Hehe, du har bra minne! Ja okej, men jag nöjer mig med andraplatsen.