fredag, november 16, 2007

I Believed in Every Word I Said

Det är fortfarande något som är lite smålustigt med min kropp, men eftersom humöret for once är uppåt mer än en kvart i taget tänker jag ignorera muskelvärk och annat jobbigt (i alla fall tills jag får tag på nån som kan tala om vad det är för fel). Gjorde faktiskt en ärlig ansträngning till att vila, men blev bara rastlös och hoppig istället. Den ursprungliga planen för den här helgen var att tillbringa den i Copenhagen med de bästaste tjejerna. Sadly enough blev det nu icke så.

Istället har jag gått på min första workshop i written proficiency (there's a word you don't spell everyday). Med tanke på att jag redan har missat ett antal sådana kändes det som om det var på tiden. Och hey, vad kul det var. Nu vet jag hur man odlar fram en avocado av en avocadokärna. Här går inga studielån till spillo!

1 kommentar:

Zabina sa...

Den texten var ju inget annat än irriterande :P