tisdag, november 20, 2007

Senare men ändå samma dag.

Nu blev det en sån där sen kväll igen, men den här gången har jag ingen utomstående att skylla på (det skulle väl vara Lunds Universitet, då). Har nu lämnat in den minimala 200-ords-essayn som egentligen inte tog så lång tid att skriva, och börjar redan få ont i magen inför morgondagens alla möten och grejer. Har jag tur hinner jag gå på Krischanstaspääxet på kvällen (i så fall utlovas naturligtvis någon slags recension).

Har jag otur somnar jag nånstans av ren utmattning.

Let's see, shall we.

För övrigt har jag just upptäckt iGoogle. Känns som en såndär praktisk och användbar web 2.0-grej som faktiskt kan vara riktigt kul att ha som hjälp i det mesta. Jag kommer med andra ord bli mer och mer beroende av min internetuppkoppling för varje dag som går. Jäkla nörderi.

Inga kommentarer: