torsdag, november 08, 2007

The Good That Won't Come Out.

Gårdagens äventyr - Västgöta Nation. Jag som borde vara hemma och tentaplugga hela dagarna var kvar längst av alla (i alla fall av alla i mitt sällskap), vilket kanske inte var helt genomtänkt. Att komma ut och dansa var välbehövligt, om än inte det mest smarta jag har gjort i mina dar. När jag blev intensivt hämndtrampad på foten av en tjej jag antagligen råkat kliva försiktigt på, tröttnade jag och gick hem. Jag låg med andra ord i sängen klockan 2, smuttandes på min vattenflaska fylld med resorb - för att minska på bakisångesten idag.

Vad gäller ångest så börjar den dock smyga sig på nu. Jag har massivt ont i huvudet, vilket jag tror beror till största del på att det har varit Grey's Anatomy-maraton i köket idag. Hela säsong ett har vi hunnit med att se. Är inte det en bedrift, så säg.

Morgondagen tänker jag i alla fall tillbringa på UB. Sådesså.

Inga kommentarer: