söndag, november 11, 2007

Well then.

Jag erkänner väl att fredagkvällens utgång inte blev riktigt så lugn som det var planerat. Vi skulle kunna skylla på att maten blev galet försenad vilket ledde till att vi fick dricka oss mätta på öl istället. Och det var ju en bra start på det hela.

Men hey - fast jag flummade runt lite ufoaktigt utan att hitta mina vänner, och fast jag inte gick hem tidigt så gjorde jag i alla fall inget dumt. Och inte blev jag bitter heller. Det ni!


Sen satt jag i mattehusets tentaskrivningssal med Resorb i vattenflaskan och tog ingenting på allvar. Hur eller hur gick nog tentan vägen, men från och med nu - inget mer sitta bakis på tentor. Oavsett om det bara är 3 fjuttiga högskolepoäng det handlar om.

2 kommentarer:

sus sa...

alla högskolestudenter vet väl att öl är mat, eller ...;)

Pauline sa...

sus: det är säkert nån slags vitaminer i också...!