fredag, november 09, 2007

I Think I'll Go Out And Embarrass Myself...

Det är en sån där kväll då jag inte lyckas sminka mig. Istället hamnar puderdosan i handfatet (sist det hände blev det stopp i vasken av allt puder), Mascaran i ögonbrynet och kajalpennan i ögat. Ögonskuggan fastnar inte och utan att tänka på vad jag gör tvättar jag ur penseln innan jag är klar med bägge ögonen - och nej, jag har såklart ingen extra. Jag blinkar när jag inte borde och lyckas spreja hårsprej överallt - förutom i håret.

Snabb tacksittning med ytterst lite alkohol och tidig hemgång ikväll. Det blir nog bra med det :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ytterst lite alkohol och tidig hemgång.. Riiiight... Hoppas tentan gick bra!

Pauline sa...

det är väl det jag alltid har sagt, det blir aldrig som man tänkt sig.... :)