torsdag, augusti 23, 2007

We Look So Good Together

Efter att ha gjort pinsamt lite av mitt liv de första tio dagarna i Lund (om man inte räknar viktigheter som att förnya gymkortet och, ähm, sova) så har livet snurrat igång igen de senaste dagarna. Helt plötsligt sjuder korridoren av liv. Folk flyttar in (och ut också, för den delen) och man vet aldrig riktigt vad det är för människor man hittar i köket de uddaste tiderna på dygnet. Så sent som imorse låg det en yngling och sov på soffan - bara för att nämna ett exempel.

Häromdagen var det utgång i alla fall. Det blev Malmö och Debasers uteservering. En tisdag, liksom. Är vi hippa, eller vad? Det enda som saknades var ett dansgolv - men annars var det en mkt lyckad kväll.

Lustigt nog var jag sjukt bakis igår. Totalt omotiverat. Totalt oväntat. Och totalt handikappande.

Skönt då att min omgivning tog tag i min dag lite. För att utnyttja det fina vädret blev det en sväng till stranden och sen grillning på balkongen. Tråkigt nog var inte grillgudarna med oss hela vägen, men vi lyckades få lite mat i oss till slut.

Sen sov jag som en klubbad säl i tio timmar i sträck. Alltid lika underbart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

We looG so good togheter? Kanske inte sovit tillräckligt ändå :)

Pauline sa...

Harald: gaaahh.. förlåt. ska ändra. med en gång.

:)