torsdag, augusti 30, 2007

Spill Your Beans.

För att dementera rykten som kan ha uppstått efter gårdagens blogg-hijacking. Promillehalten steg inte okontrollerat igår. I alla fall inte hos mig. Eventuella bloggnappare kan jag inte uttala mig om. Däremot blev det en inte helt smart utgång till Wermlands. Vilket iofs var kul, men inte smart då jag skulle på upprop till engelskan idag.

Något segt att orka hela dagen, särskilt eftersom vi började med att skriva diagnostiskt prov på engelskan (och sitta och göra ingenting i full tystnad i en timme, yyyl!) och eftersom jag skulle vara gullig och social mot mina fadderbarn. Jobbigt, men tror jag lyckades hyfsat (kanske inte på provet, men what the hell).

Efter att ha varit på vift i Lund i 12 timmar (halv nio till halv nio) var det klart bästa med dagen att dra på sig mjukbyxor och stickad kofta och hänga i köket med en kopp té.

Helt klart.

Inga kommentarer: