måndag, augusti 20, 2007

Come Down Now

Jag har upptäckt att internet vaknar till liv på måndagmorgnar. Eller så är det bara min RSS-läsare som går helt bananas på måndagar. Själv sov jag bort måndagmorgonen. Det är ungefär det vettigaste man kan göra (i mitt tycke). Snart börjar skolan igen, då blir det inte lika mycket sån här lyx.

Men å andra sidan har nätterna blivit rätt spännande här. När det inte åks till Videomix och hyrs film (hyrs! helt lagligt! vilken känsla!) och köps godis så tittas det på rysare (direkt följd av Videomix, ska tilläggas) eller gås nattliga promenader. Inte helt bra för varken nattsömn eller dygnsrytm, om jag får uttala mig. Men hey - sova kan man göra när man är gammal.

Fast så som i alla fall di gamla på 'mitt' ålderdomshem var en gång i tiden så sover man ju inte ens på sin ålders höst och vinter.

Inga kommentarer: