tisdag, augusti 28, 2007

Makes Me Wonder.

Efter tre timmars band practice (det låter helt enkelt lite coolare på engelska) med Lousy Guitarists har jag nästan lärt mig ta ett C på gitarren. Och att plocka, istället för vad-det-nu-heter när man slår ackorden vanligt. Förvånansvärt nog har jag inte överdrivet ont i fingertopparna, dock i ryggen och handleden (har något krampaktig hållning när jag spelar, ska jobba på det).

Dessutom har jag mottagit ett plektrum av Dennis. Som matchar min orangea gitarr.

(och hey - mitt orangea rum, för den delen)

Jag tar allt detta som tecken på att vi kommer synas på MTV den närmaste tiden.

1 kommentar:

Daniel sa...

Vi väntar med spänning.... Om det inte blir MTV så dyker ni säkert upp på youtube, fast ni siktar väl högre än så.

Några planer för videon än?

:)