söndag, juni 29, 2008

Status:

Intressant morgon: msn har bestämt sig för att absolut inte fungera. Dessutom har min kropp bestämt sig för att vara lite småsjuk, vilket endast visar sig i extremt smärtsam hosta och lite slem längst bak i bihålorna, ni vet där man absolut inte kan snyta ut det.

Jobbigt.


I övrigt har jag försökt finna det roliga i Sims, men jag lyckas inte. Då ägnade jag ändå större delen av gårdagen åt att ta hand om otroligt krävande "vuxna" människor som knappt klarar av att gå på toa på eget initiativ, än mindre roa sig själva. Har försökt tänka logiskt och låta dom hångla med varandra när de är uttråkade (skulle höja min "fun"-bar, helt klart) men icke. Slutar med att jag har tråkigare än vad de själva har och så raderar jag dem.

Mohahaha.

Annars har morgonen varit riktigt bra. Få se hur dagen ter sig. Fotbollsfinal ikväll också, ja.

Inga kommentarer: