måndag, juni 02, 2008

Finally.

Alltså. Fan vad nice det är att faktiskt få tummen ur. Har nu fått tummen ur vad gäller

1. boende i sommar + kollat igenom jobbtider = bra.
2. sagt upp mobilabonnemang som nån sålde på mig på telefon häromdan, vilket har hållit mig vaken och orolig om nätterna
3. hittat utbildning jag vill gå => Service Management inriktning turism på Campus Helsingborg, samt varit där på sneak peak = jag börjar äntligen få ett hum om vad jag vill göra av mitt liv.
4. att blogga om nya utbildningsplanerna.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar att du skall lämna denna fina stad vid namn Lund? Vilken förlust....

Pauline sa...

nja, jag tänkte snarare sälja min själ till skånetrafiken och pendla.

Anonym sa...

Jag som trodde du sålde din själ när du köpte din iPod Touch :)

Pauline sa...

ja... undra just om det finns nåt kvar av mig att sälja, ja :/