söndag, juni 08, 2008

Hej, Freud...?

För övrigt. Ni vet den där reklamensfilmen som McDonald's har gjort, för nån jäkla EM-burgare i samband med, ja, fotbolls-EM? Det börjar med en tomat som liksom störtar ner i ett kickerbord och blir bortsparkad av en av dom små fotbollsspelarna. Rakt på hamburgaren där vi sen ska bli skitsugna på snabbmat.

Här är kruxet. Varje gång den går på så tycker jag att det är en rad, tja, låtsaskukar som står i givakt för att sparka på inkommande grönsaker.

Ett kickerbord full av dildos, liksom.



Är det bara jag?

2 kommentarer:

Författaren sa...

Har aldrig tänkt på't innan jag läste dina betraktelser. Och nu kan jag bara säga: Fan ta dig. Nu är det det enda jag kan tänka på. Tycker inte om dig längre.

Pauline sa...

michael: that's the way i do it. hehehe