söndag, maj 04, 2008

Some might say

Det slår mig helt plötsligt att jag inte har varit hemma-hemma sen i julas. Med hemma-hemma menas i det här fallet såklart Smålandsstenar, även om mina fyra väggar i Lund har blivit så himla mycket mer hemma-hemma än nåt annat. Hur eller hur så har helgen som gått tydligen varit en sån helg där man borde åkt hem, vilket alla andra har gjort. Det har lett till att jag har känt mig tämligen ensam hemma på korren, och utnyttjat tiden till att ägna mig åt städning av rummet och Sex And The City.


Har också lyckats hänga i solen rätt mycket. Beachvolley, mat och kubb på Krischan idag, filt i solen igår. Fett nice. Just det där med att jag har spelat kubb för första gången i mitt liv känns extremt bra. Håna mig bäst ni vill, jag skyller på min invandrarbakgrund.

Inga kommentarer: