torsdag, maj 29, 2008

And it's fun again

Fram till alldeles nyss hade jag en period där jag ba' - musik, vad är det? Och inte orkade engagera mig i att hitta något nytt att lyssna på, mest fastnad i gamla hjulspår (säg, Postal Service, Oasis och Death Cab for Cutie) och väjde genom att konstant lyssna på radio istället. Problemet visade sig vara tämligen lättlöst - det enda som krävdes var nya högtalare. Det bidde Logitech Z4 så nu äger jag en baslåda för första gången i mitt liv och jäklar i min lilla låda! (bokstavligen)

Det har blivit kul igen.

Och nåt måste man ju unna sig efter att ha skrivit grammatiktenta, not? Grammatiktenta som jag för övrigt till och med lämnade in först av alla, som inte alls var så svår som jag trodde och som kan ha gått vägen. Nu är det bara en uppsats som ska kompletteras (kanske till och med idag), en översättningstenta på lördag och en tenta i litteraturhistoria som inte blir av förrän i augusti. Sen jäklar är det slut, det här med engelska på högskolenivå.

Inga kommentarer: