tisdag, maj 27, 2008

Sockerhög + pryltokig = nedanstående inlägg.

Har idag faktiskt ägnat mig åt tentaplugg (engelsk grammatik imorgon, check) och råkade efter det hamna på Nova. Slutade med inköp av ett halsband (bra, specialinhandlat till the ladies night på fredag), ett skärp (som jag spanade in på Jack & Jones för flera veckor sen, när jag var där med F och handlade skjortor) samt en tubtopp (som jag inte riktigt vet vad jag ska ha till än, men det ordnar sig säkert).

Sen gick jag runt på MediaMarkt i cirkus en timme. Möjligtvis en och en halv. Jag är galet sugen på flertalet nya prylar och gick runt och smekte lite försiktigt över förpackningar innehållandes det mesta från hörlurar och datorhögtalare via MacBook Air och andra bärbara datorer till mobiltelefoner och Nintendos Wii.

För övrigt har det antytts att det skulle vara lätt att förväxla min tv (som jag ägt sen min trettonde födelsedag och son alltså har hållit i snart 9 år) med en ipod. Kan ha med storleken på min tv att göra (i alla andra fall så är det ju faktiskt inte storleken som räknas, utan tjockleken, men här finns det lite lite storlek lite mycket tjocklek, faktiskt).

Vad ville jag ha sagt nu?

Just ja.

1. Prylsugen.
2. Fattig.
3. Ge mig prylar eller
4. pengar. (födelsedag om mindre än en månad, kontonummer fås genom mailförfrågan) ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

När det gäller datorhögtalare så kan jag varmt rekommendera Logitechs Z-serie. Har själv Z-10 som i mitt tycke är några av de snyggaste 2.0 högtalarna jag sett. Utmärkt ljud också....

Pauline sa...

anders: det var logitech z-4 jag tittade på igår.. hade de haft ett ex kvar på mediamarkt hade jag nog kanske till och med slagit till, nu blev det inte så :)

Anonym sa...

De kostar ju bara runt 690:- Billigt värre...