tisdag, juli 10, 2007

Dagens visdom

En av höjdpunkter på dagen är när det dyker upp en tidning med ett (hyfsat aktuellt) horoskop i. Alltid ett trevligt sätt att fördriva kafferasterna, liksom. Dagens horoskop kommer från Finnveden Nu, och är iofs veckogammalt, men då jag inte tror på horoskop så gör det inte så himla mycket. Bevis:

"Pengar: Din ekonomi ser ovanligt ljus ut och du planerar en resa"

Humm. Min ekonomi ser för närvarande ovanligt mörk ut, då jag inte får lön förrän i slutet av månaden och har levt på skatteåterbäringen sen midsommar. Och att man planerar en resa såhär i semestertider, hur förutsägbart är inte det? Mina planer är för närvarande dock begränsade till en trip till Halmstad på torsdag.

"Kärlek: Låt inte någon annan sköta ditt privatliv"

Okej. Jag ska försöka låta bli den här veckan då.

"Arbete: En kollega irriterar dig. Säg vad du tycker utan hårda ord".

Och där vet jag inte heller vad det skulle vara. Men om någon av tvillingarna där ute känner igen er, hör av er!

Inga kommentarer: