söndag, juli 08, 2007

And I Found This Boy...

Jag låter som en blandning av grodan Kermit och Marge Simpsons systrar. Detta beror till största del på att jag har varit allvarligt förkyld med fascinerande mängder nästäppa och ordentlig hosta. Man skulle också kunna skylla på att jag numera har sammanlagt 8 mils bilkörning/arbetsdag att avverka - det går inte att köra bil ensam någon längre sträcka utan att sjunga med i bilradion för full hals. Följande låtar och artister bär det främsta ansvaret för att ingen känner igen min röst längre:

The Postal Service - Such Great Hights
Belle & Sebastian - Another Sunny Day
Billie the Vision & the Dancers - Summercat (jo, fortfarnade)
The Coral - Dreaming of You
Shout Out Louds - Tonight I Have To Leave You
Adam Green - Emily

Eventuella klagomål lämnas alltså till dessa artister.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite tråkigt nu när du arbetar och man inte får några uppdateringar under arbetsdagen =/

Pauline sa...

kent: jag vet :( men jag jobbar på det, vad har man annars lunchrasten till ;)

Anonym sa...

Ja man kan ju göra annat kul än att äta på lunchen =)