söndag, juli 15, 2007

Varför låtsas? Jag tycker det är kul.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Nöff, tidigt…

2. Hur mycket kontanter har du på dig?
Inga alls :)

3. Vilket ord rimmar på "test"?
Häst…

4. Favoritplanet?
Pluto. The final frontier. Haha!

5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil?
Marie (kompis från min gamla högstadieklass)

6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil?
Ähm… Jag är glad bara den låter, för det betyder att nån vill mig nåt!

7. Vad har du på dig på överkroppen just nu?
BH, T-shirt med Pebbles-tryck och vit tröja.

8. Sätter du etiketter på dig själv?
Räknas jobbets namnskylt? Den är iofs magnetisk och kanske inte ”etikett”…

9. Vad är det för märke på skorna du har på dig?
Har inga skor på mig. Men oftast Converse, på senaste tiden i alla fall…

10. Ett ljust eller mörkt rum?
Mörkt. Vad som helst kan hända i mörkret :D

11. Vad gjorde du vid midnatt?
Party Party på Sigges Loge.

12. Vad står det i ditt senast mottagna SMS?
Typ: blablabla, ses väl när du kommer hem och börjar skolan, blablabla. ;)

13. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?
Jag skulle tippa på… Halmstad? Finns i vilket fall ingen i Smålandsstenar….!

14. Vilket uttryck använder du mest?
Jag har börjat med ”Hörrö!” på sista tiden. Det känns inte alls bra.

15. Till vem sa du "jag älskar dig" senast?
Kanske... lillebror. På en lapp när jag skulle åka till Gbg/Halmstad sist.

16. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast?
Jag rör inte pälsbeklädda saker.

17. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna?
Bara en – socker. Oj, och musik har jag knarkat också. Räknas det?

18. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade?
Ingen som jag vet om. Men skulle vara kul att hitta en någonstans…

19. Vilken ålder har varit bäst hittills?
Tjugo på det tjugoförsta var rätt skoj ;)

20. Din värsta fiende?
Transfetter? Socker? Dagens skönhetsideal?

21. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
Kollage med 3 albumcovers – The Shins, Snow Patrol, The Fray, och en bild på Adam Green

22. Vad var det senaste du sa till någon?
Ah, nånting om nån bok. Till mamma.

23. En miljon dollar eller förmågan att flyga?
Förmågan att fly. Lätt.

24. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu?
Tja… mig? Finns kanske nån mer också… :)

25. Senaste låten du lyssnade på?
”Eskimo Lament” med The Coral

Inga kommentarer: