söndag, februari 10, 2008

...the light that started to fade...

Det som stör mig mest just nu är att YouTube vägrar spela upp mer än 2 sekunder i taget. Dagens i-landsproblem, med råge. Jag har gått från YouTube-vägrare till att tycka att det nog är helt okej ändå (främst i musiksammanhang).

I övrigt har jag ägnat halva det senaste dygnet åt att sova, vilket får mig att tro att jag är hyfsat i fas igen. Blev inget gym idag, eftersom där tydligen var öppet hus och jag inte orkade med folkmängder. Istället långpromenad via ravinen och Värpinge (ish). Inklusive en sån där rosa solnedgång som får mig att intensivlängta efter ordentliga vårdagar, grönskande blad, grillkvällar och lata ute-i-solen-dagar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

tricket är att låta det gå igång en hundradelssekund, pausa och låta det ladda och sen spela upp låten och på det sättet få höra hela utan massa hack...

Pauline sa...

leopardia: jo, men igår funkade inga såna trick. youtube var bara kaputt, helt enkelt.

j sa...

åh, sömn i öveflöd skulle sitta fint just nu!