tisdag, februari 26, 2008

is there a ghost...

Imorgon ska bli morgonen då jag nästan får sova ut - ty imorgon börjar jag först vid 10. Efter att ha gått upp 7 två dagar i rad känns det lyxigt med en timme extra. Till min fördel kan tilläggas att jag faktiskt kunde sovit längre både igår och i måndags, men att jag faktiskt ställde väckarklockan på ohyggligt tidiga tider för att få lite gjort på morgnarna.

(Eller för att jag fick för mig att det var föreläsning 9, vilket visade sig inte stämma.)


I övrigt planeras spännande saker som 8000-dagarsdag. Den 15 maj (en torsdag) fyller jag denna ansenliga summa dagar, vilket man nästan tycker bör firas. Eller vad säger ni?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för kommentaren. :) Min header är otroligt flummigt gjord, men men.. haha

Jag vill också fira nån sån där dag.. Var tvungen att kolla upp hur länge jag levt, av nån anledning trodde jag att jag kunde fira 7000 dagar om nån vecka, men jag hade visst lyckats missa det med typ 200 dagar..

Anonym sa...

SJälv har man uppnått den ärbara åldern av 10713 dagar. Iaf om min snabba utträkning stämmer