fredag, februari 01, 2008

Early Bird

När väckarklockan ringde klockan noll sju noll noll imorse högg jag på snooze, skrattade inombords och tänkte att mohaha, tänk dom nördarna som måste gå upp sju, så himla roligt att jag får somna om nu, så sjukt bra att jag inte ska upp förrän nio, så extremt smart av mig att ställa väckarklockan på två timmar för tidigt för att se hur bra jag har det.

Sen kom jag på att så inte var fallet och att det faktiskt var meningen att jag skulle gå upp innan solen ens behagat förflytta sig ovanför Blekingska Nations hus (som tydligen är det jag ser från mitt fönster, ja).

Jag var lite sugen på att ringa och väcka nån. Vem fan som helst, egentligen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var redan på jobb då så mig hade du inte väckt ;)

Zabina sa...

I neeed your help sen med lingvistik mojet jag har missat nu. Bara en snabbresumé, hade vart så grymt om jag kunnat glo i dina anteckningar eller nåt! :)