måndag, februari 18, 2008

(ingen rubrik)

Jag tänkte sätta mig här och klaga lite på mitt jobbiga liv, men mitt liv är ju egentligen inte så jobbigt och det mesta beror på att jag inte riktigt orkar ta tag i saker och ting. Som till exempel den där jäkla uppsatsen som ska börja förberedas nu, och som jag har en känsla av att jag kommer försumma totalt med tanke på bal & sånt som är upcoming nu.

Och mest handlar det om att jag ska palla städa det kaos som är mitt rum (alltid, alltid, alltid) och köket (köksvakt den här veckan, jaoo...) och åka till skolan en sväng för att ta reda på allsköns bakgrundsfakta om massa saker. Så. Om nån kan ge mig en spark i baken hade jag vart tacksam.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan väl motivera dig själv.... T.ex. om du kommer loss och gör ngt så kan du skaffa biljetter till Marit Bergmans spelning på KB... Eller något sådant...

Pauline sa...

anders: men åh, nu surfar jag kbs hemsida. tegan & sara kommer ju dit också...... ojojoj.

Anonym sa...

Stop. Du måste vara en duktig flicka innan du får surfa på KBs sida..... Nu blev ju allt fel och värre istället för bättre....

Pauline sa...

visst blev det! men jag fick faktiskt en del gjort idag. Så jag tror jag får det..... :)

Anonym sa...

Okay då..... Men bara lite!! ;)

Pauline sa...

haha, tack snälla :D