måndag, februari 25, 2008

High Fi

Mycket vatten har runnit under broarna sedan senaste inlägget (i fredags, oj!). Helgen har varit intensiv med en ytters trevlig tacokväll (including Top Gun och ett glas vitt) i fredags och storslagen korridorsfest i lördags. Temat för lördagen var Mellanstadiedisco och woha. Sällan har det frossats så i 90-talsmusik och Sanning eller Konsekvens på korridoren. Konsekvenserna sträckte sig från breakdance via lapdance till sugmärken och långtradare. Som sig bör. Sanningarna ska vi nog inte prata så mycket om. What happens at mellanstadiet stays at mellanstadiet, så att säga.

Gårdagen gick åt till att njuta av det faktum att mitt rum inte var en enda gigantisk röra, vilket ledde till att jag i lugn och ro kunde ligga i sängen halva dagen och titta på High Fidelity. Och varför har jag inte gjort det tidigare? Jag behöver helt klart någon som tvingar mig att se alla de bra filmer som man missade för att man var för ung när de först kom. Om någon sitter på filmtips - let me know, hörni!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha! Visst var den käck! Nu behöver du som sagt bara hjälpa mig hitta fler liknande filmer.