söndag, januari 09, 2011

...whenever you come around...

Idag som idag som idag. Jag har påbörjat året med en god föresats om att träna i alla fall 2 ggr/vecka, vilket känns rimligt (fast kanske ändå inte om man känner till min svaghet för soffhäng och ursäkter för att träna).  Men jag börjar starkt med att klara första veckan, räddningen blev ett yoga-pass imorse. Mysigast idag har varit att svärkusinerna (heter det så?) ville leka och att J kommer hem från helgens trip till Uppsala ikväll. 

Oroväckande dröm inatt. Jag har tydligen undermedvetet börjat stressa upp mig inför att gå på bal igen. Drömde inatt att någon klippt av min balklänning i knähöjd, att alla andra klänningar jag hade tillgång till sedan hade mystiska fläckar som jag inte kunde få bort. Detta skulle man kunna ta som en hint, borde möjligtvis fundera på vad jag ska ha på mig på Lilla PQ respektive Snappis i februari, kanske kema det som kan uppvisa fläckar osv. Men nä. 

Hellre live on the wild side. Hehe.  

1 kommentar:

Noooo sa...

Balklänning i knälängd, alltså till och med en n00b som jag fattar hur fruktansvärt roligt detta skulle vara!

hähä, klipp klipp