lördag, januari 08, 2011

4/4

Oktober började med en helg i Båstad med bästa tjejerna och en underbar islandshästturridning. Jag tentade och så tog jag med grabben hem till de småländska skogarna. Vi misslyckades med att gå på Ge-kås men hade en fin dag i Ullared, åt god mat och blev lite härligt bortskämda. En kväll var det födelsedag och tårtkalas, en kväll var det släktkalas och så var det ju tjänstemannafest. 

I början på november var vi på Jekyll & Hyde i Malmö och det var magiskt. Jag började läsa bokföring och kände mig duktig, gick på spääx, hängde med mina fina vänner och njöt av livet. Och så började jag extrajobba en hel del hemma framför datorn.

Och så blev det december, präglat av julstämning och mys med vänner. Det var julfest och jag bjöd H på middag, fick för mig att jag visst skulle ta en dubbelexamen och gick på studievägledning. J flyttade till Krischan (eller, nästan i alla fall) och drog sen hem till Norrland. Jag firade jul med familjen därhemma och satte mig sedan på ett flygplan till Umeå och det var underbart. 

Inga kommentarer: