måndag, januari 03, 2011

3/4 2010

Och juli var väl mest bara jobb. Jag hann gå på en lunch med en kille jag inte alls ville se igen och en sen promenad med en annan dito innan den där fredagkvällen som började med en slumpmässig träff vid stationen. Och så skejtade jag hem på långbrädan med en sällan skådad ivrighet i hjärtat. Lagom till stängning på Sommarkrischan, lagom till att dra ut på Hallands, lagom till att inte ha efterfest till förmån för att umgås med en alldeles special someone. Nuff said.

I augusti dejtade vi. En helg var jag i Göteborg med tjajerna (it was awesome), en helg i Tyskland för morföräldrarnas 50-åriga bröllopsfest. Jobbet höll på till den allra sista dagen i månaden och bestämde tillsammans med Johannes att den 20e skulle bli vår vara-tillsammans-dag. Bra skit.

September började med att skolan började, jag hjälpte Malin flytta och vi åkte på kick-off med seniorerna till en stuga på Österlen. Där var en spontankräftskiva och en brunch med girlsen och en massa pannkakor och så var där en eftermiddag i stadsparken med Js kusiner och en förmannaresa och en födelsedagssittning. Och en himla massa skola, då. 

Inga kommentarer: