tisdag, juli 01, 2008

I Apladalen, i Värnamo...

Jag ägnar mig återigen åt jobb. Stora förändringar har skett på turistbyrån det senaste året, vilket främst visar sig i närmast total ommöblering och renovering. På min nya, totalt bärbara arbetsplats (bärbar telefon och dator) finns numera även bluetoothuppkoppling. Fint eftersom jag glömde telefon-till-dator-sladden i Lund. Nedan en stämningsfull bild med hälsning från getterna i Apladalen. Har nån av mina trevliga läsare vägarna förbi Värnamo så titta in, hörni :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Vägarna förbi Lund så titta in"?? Du vill ha säkerhetsavstånd eller? :p

Pauline sa...

anders: men jäklar, vad petigt här var. då ändrar jag väl, dårå.

Anonym sa...

men där var ju inga getter som idkade könsumgänge juh!

[insert lätt besvikelse]

Anonym sa...

Var i Värnamo över midsommar så det blir nog inte på ett tag =/

Pauline sa...

nora: kan tala om att det var den mörka geten som hade humpat på de ljusa getterna bara sekunder innan bilden togs. låt inte det lugna skenet bedra.