torsdag, juli 03, 2008

En bild vs tusen ord.

Och åh, jag vill bara berätta för alla i hela världen hur min födelsedag var den bästa födelsedagsfesten nånsin. Trots att ingen kände nån när kvällen började och trots att det midsommarregnade som alltid. Nu har jag fått fler bilder från världens bästa Malin och ryggontet blir lite bättre av att titta på hur vi lagade vaniljsås med alldeles för mycket mjölk strax efter 23-snåret på midsommarafton. Vaniljsås som jag försökte rädda med några nävar (inte matskedar) majzena, och som vi sedan groggade i oss med lite vodka.

Så. Anledningen till att bilder som den nedan togs var för att jag skulle skicka ut tackkort till mina kära gäster. Det orkar jag tyvärr inte. Härmed säger jag "tack för det fina sällskapet, för fina presenter, för medverkan i hela-havet-stormar-utan-stolar, för kraftiga sånginsatser, för medtag av fina vänner, för hjälp med tillagning alt. uppätning av maten, för att midsommar- + födelsedagsfirande 08 blev GULD."

Inga kommentarer: