torsdag, oktober 02, 2008

Tonight we're gonna see the great Miss Universe.

Jag har inte sovit så mycket inatt. Det är helt och hållet inte mitt fel (eller ja, kanske lite) och det är lite jobbigt för any minute now är det dags att klämma sig i skorna och cykla ner till stationen för att ta tåget Helsingborgåt. Och sen gäller det liksom lite att hålla sig vaken under tre timmars föreläsning. Där har vi kruxet. And don't say coffee, för sörjan som köps i den lokala cafeterian är inte riktigt värd namnet.

Nu har jag för övrigt glömt av vad det var som var tanken med att göra sig besväret att logga in på blogger.com. Jag tror jag hade en snitsig poäng som jag skulle komma fram till, genom att säga nånting om att det är jättemånga tankar som flyger runt i mitt söta lilla huvud. Och så hade det att göra med att jag var på sjukt bra humör hela gårdagen (och då gjorde jag ändå tråkgrejer som städning och matlagning). Och nånting med Billie the Vision & the Dancer's var det. Vars spelning på Blekingska i Lund jag tyvärr missade i fredags, till förmån för en lyckligtvis väldigt rolig tackfest.

Nåväl, jag hör av mig när jag återfunnit min röda tråd. Eller någon annans. Tills dess - ha're.

Inga kommentarer: