fredag, oktober 24, 2008

Kompis, det går bra nu.

Och där ser man. Rätt vad det är så är även den jobbigaste av veckor över. Det mesta har liksom löst sig nu.

Sorgliga sakerna: begravning var jättejättesorgligt men samtidigt väldigt fin och ett bra sätt att ta farväl.

Skolsakerna: Tenta i onsdags och jag förtjänar visserligen inte att ha klarat den, och man ska inte ropa hej innan man har kastat sten i glashus och allt det där, men det kan ju faktiskt ha gått vägen. Projektrapport gjorde vi hela dagen igår, tid tåg det med klart blev det. ;)

Nationssakerna. Det bästa av det hela. Igår var det nationsmöte och även om jag inte ville så var jag duktigt nervös. Och så läste vår kära inspector upp rösterna, och en sten föll för jag är nu pqs electa, och går på min post i januari. Too cool for school, I dare say.

Inga kommentarer: