fredag, augusti 22, 2008

Start wearing purple

1. vilken låt lyssnade du senast på? Gogol Bordello - Through the Roof 'n' Underground
2. vad har du för mobiltelefon? Sony Ericsson W810i som kan bryta ihop när som helst, känns det som
3. vilket ord är ditt favoritord? "Young Go-getter".
4. är dina föräldrar fortfarande tillsammans? Ja. Men inte med varandra.
5. har du några syskon? Ett helt och två halva.
6. vilken läkerolsort gillar du bäst? Den där i grönröd förpackning...
7. vad ska du göra i helgen? Vila upp mig från kvällens klubb.
8. vad heter din mamma? Mutti :)
9. vad äter du helst till frukost? Buffévarianten. Hemmavid innebär det mackor (gärna varierande pålägg), yoghurt med skivad banan. Och ett kokt ägg. Och juice. Och kanske kaffe.
10. lost eller one tree hill? Varken eller.
11. ett band som du avgudar? The Postal Service.
12. är du blyg eller framåt? Helt beroende på sammanhanget, mina vänner tittar förvånat på mig när jag avslöjar att jag är blyg innerst inne.
13. är du bi/homo? njae.
14. om du svarade ja; när kom du ut med det? om jag svarade nej, då?
15. nämn en vän du haft som du inte längre träffar? Anne. Fast när jag drömde om henne häromdan var hon rätt taskig mot mig...
16. vem litar du mest på? Mina närmast sörjande
17. är du kär i någon just nu? pass
18. vem tog din oskuld? haha, nä, precis.
19. vad är klockan just nu? 11.58
20. vad använder du för skor? Röda converse all stars.
21. vem önskar du var hos dig nu? Just nu känns det rätt bra att vara ensam, sunkig och oduschad som jag är...
22. vem ringde dig senast? My fellow förman Nora.
23. har du några sjukdomar? Har suttit på Malins killerbacill dom senaste dagarna, nu är jag mest snuvig.
24. prenumererar du på någon tidning? Cosmopolitan. Mest för att jag inte fick tummen ur med att avsluta prenumerationen och råkade betala för ett år till istället.
25. äger du en palestinasjal? Nä.
26. vad gick du för linje? Natur-natur. Fast tack vare mina special-språkkunskaper och min avsky för Kemi B slutade det med "Specialinriktat program språk och naturvetenskap"
27. en sång som du önskar att du skrivit?
28. en film du önskar att du hade gjort? Hm. Räknas musikvideor? Isf denna.
31. hur ofta har du sex? ska vi verkligen gå in på det?
32. vem tycker du mest om? förutom mig själv? Hähähä. Nä, men dom vet ju om det redan.
33. har du blivit mobbad någongång? jao, lite.
34. dricker du mycket alkohol? Inte för närvarande. Och kanske inte blir lika mycket den här terminen, har liksom tröttnat lite på hela grejen.
35. är du nöjd med din vikt? Är någon nånsin det?
36. är du nöjd med din längd? Ja.
37. hur många har du kysst? En hel massa. Typ.
38. har du ett förhållande just nu? Det skulle jag nog inte säga, nä.
39. vilken är din favoritfärg? Alla färger är fina. Nu ska vi inte mobba nån, här.
40. vem vill du utmana? Orka. Men Nora, kanske. :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

"en film du önskar att du hade gjort? Hm. Räknas musikvideor? Isf denna".

Haha :D
Ha det bra, Jesper

Anonym sa...

I love you! / Mutti