söndag, mars 16, 2008

Oats We Sow

Inatt drömde jag att jag var på semester någonstans i Nederländerna och skulle köpa någon slags present till någon jag inte ens vet om jag kände. När det var dags att betala i kassan passade den manliga kassörskan på att ta några små bett av presenten, lite i kanten liksom. När jag påpekade att det kanske inte var så trevligt gjort eftersom det ju faktiskt var en present fick jag betala ännu lite mer pengar för den.

Eller ja, jag fick ett kvitto med order om att betala i en automat lite längre bort. När jag sen försökte dra mitt kontokort i maskinen visade det sig att det var en biljett till Spanien jag hade köpt.

Virrigt värre, mina vänner. Virrigt värre.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Äh... Lyd drömmen. Köp biljett till någon spansk destination.

Anonym sa...

Alltså. Vad är det med dina drömmar och dåliga relationer till kassapersonal?

Some kind of sign perhaps it is?

Pauline sa...

anders: vem betalar?

noraa: va? har inte slagit mig tidigare. vad har jag mer berättat om för drömmar??

Anonym sa...

Den som står dig närmast bjuder såklart!! :)

Pauline sa...

*tittar åt alla håll*

står nog ingen där, tyvärr =/

Anonym sa...

Jomen... var det inte du som drömde att du inte fick handla på Ica eftersom du glömt passet hemma? ...

Eller är det jag som är knarkig nu?

Pauline sa...

noraa: ja, gud ja! haha, det hade jag glömt :D