tisdag, mars 18, 2008

Hej svammel.

Men - sova bör man, annars dör man. Eller än värre - somnar på föreläsning så att huvudet dunkar ner i bordet och läraren faktiskt får anledning att säga till en. På ett inte-bra-bara-pinsamt-sätt. Är jag bara lite duktig orkar jag plöja igenom hela artikeln The Sun Also Rises - A Memory of War innan jag totaldäckar. Gärna skriva lite anteckningar också.

Problemet är bara att jag ville vara duktig och skrev ut skiten i sån där zoom så att två sidor hamnar på samma papper. Bredvid varandra. Texten är minimal, minimal. Vad gör man inte för att slippa köpa nytt skrivarpapper.

Jag har nu något ont om cash efter att ha betalat deltagande för tandemstafetten (vi tar det en annan gång), förmannaresa (snart!) och tjänstemannafest. Snacka om att nån ska ha åka på fantastiska aktiviteter med nationen i det närmaste!

Inga kommentarer: