torsdag, september 21, 2006

Shopping.

Igår skulle jag bara gå (cykla) och hämta ut mitt office-paket som låg och väntade på ICA. Råkade av nån anledning ta vägen om Nova Lund och började shoppa. Egentligen skulle jag bara kolla på en kjol till att ha på mig på fredag när det är sittning på Hallands. Det slutade med att jag köpte två kjolar, massa armband och två omgångar örhängen samt ett par skor.

Ehhhh.....


Idag var jag och hämtade ut ett paket till, och passade då på att lämna tillbaka en av kjolarna (den jag hade köpt först, ångrade mig massa när jag hittade en mycket grymmare typ pennkjol på JC). Så nu känns det lite bättre. Främst i plånboken. Har dessutom till och med hunnit handla mat, pluggat på utomordentligt mycket om Marx och Weber (dessa roliga herrar *host*) och ska nu invänta mamma som förväntas dyka upp om cirkus två timmar.

Hjälp, borde städa innan dess.

Inga kommentarer: