tisdag, september 26, 2006

Runaway train.

Efter helgens äventyr och spring-genom-Lund-mitt-i-natten kände jag att jag behövde motioneras lite. Så igår gav jag mig iväg och cyklade. Typ till Lomma och tillbaka. 21,2 km blev det. Sammanlagt. Lyckligt nog hade jag medvind mot havet, vilket innebar att jag kände mig oerhört vältränad och duktig när jag var framme vid småbåtshamnen.

Vägen hem var lite jobbigare. Men hann hem innan mörkret. Och idag gick jag upp otroligt tidigt för att ta mig till biblioteket och plugga inför not-so-funny grupparbete. Synd bara att bibblan inte hade öppet. Haha! (hittade ett annat bibliotek däremot. Lund vimlar av bibliotek!)

Och eftermiddagen tillbringades med att sitta i gräset utanför sociologen och inte plugga utan snacka skit med E. Det var mycket nice. Nu ska jag däremot sova.

Bara tre nätter kvar tills jag får åka tåg igen ju!

Inga kommentarer: