tisdag, februari 28, 2006

Torra ögon.

Nu har jag suttit vid datorn i 6 timmar. Jag orkar inte hålla på. Mitt nästa jobb ska inte vara lika skrivbordsbundet som det här i alla fall. För jag vet ju redan att mitt nästa jobb blir på turistbyrån, från mitten av maj nån gång.. :D I brist på jättemycket vettiga idéer att hitta på tänkte jag ta reda på hur jag ska söka till högskolan. Internet och det.. Har lyckats med bedriften att glömma i stort sett allt som man har fått lära sig i trean.

(och skrämmande nog menar jag nog inte bara sånt som har med högskoleansökningar att göra...)

Jag har kommit på att jag saknar lösgodis. Det borde dom sälja på IKEAs matvarubutik. Hallonbåtarna som jag köpte i helgen fick mig att må lite illa när jag låg i bäddsoffan och tittade på Amelie igår kväll. Ska även börja fundera på vad jag ska ha med mig hem. För gott. Än så länge står följande på listan:

-> TicTac Orange, ca 10 paket, till A,
-> Rödvin - Aldis Dirnfelder, ett par flaskor, till mig, mamma, och alla som vill ha,
-> Mangospriten som Justa o jag har festat på nån gång, (Sigges i sommar ju)
-> Chips med smaken "ungarisch". Mkt gott.

Med tanke på att jag kommer att åka med pappa eller mamma upp, så är inte gränserna något problem heller. Mohaha. Man ska veta hur man tar dom. ;-)

Inga kommentarer: