lördag, januari 28, 2012

Återblick 2/4

Sen var det april  och vi målade en häst på köksväggen i korridoren. och hade en något episk sittning på SSK. Det var förmannaresa och en galen tacksittning och sen drog J och jag till Berlin i fyra underbara dagar med mycket pizza, långa promenader genom hela stan, kultur och mys och öl. Väl hemma igen var det Krischan-fix och Siste April och sen, ja. Sen blev det 

Maj och då åkte jag till Pärnu i Estland med klassen och det var fab. Efter det grejades det rätt mycket med skolan, hängdes med kompisar och upplevde lika delar glädje som bestörtning över att ännu en termin var slut och att jag inte riktigt visste hur det skulle bli med sommarens äventyr så jag odlade giraffer och tapirer (och lite morötter) på balkongen och hoppades på det bästa. 

Juni började med ett sommarlov i miniatyr där jag hann med häng i HBG, häng till Billie the Vision och häng i Skeppshult. Sen drog jobbet igång med full kraft, jag höll födelsedagsbrunch och bakade morotskaka till jobbet. En måndag spenderades på GeKås, jag gick på massage och så fick jag helt plötsligt för mig att löpning var grejen för mig. 

Inga kommentarer: