fredag, december 23, 2011

Återblick. 1/4

Jag vet att det inte händer så mycket här på bloggen. Men fan, klart vi ska ha en årssammanfattning det här året också. Om det nu är för min egen skull jag skriver så kan jag ju försöka komma ihåg det här året också. Det har ju faktiskt varit ganska bra. För i

Januari hängde jag i Umeå. I alla fall i tre dar. Träffade Js släkt och ännu mer släkt och sen var det Lund och massa häng med fina tjejkompisar. Bland annat en sushikväll som ledde till att alla mina instrument togs fram och magi skapades. En annan kväll var vi nära att boka en resa till Spanien, och så bestämdes det att dra till Berlin en sväng. Och så var det ju en massa grupparbete och metodkursplugg och så hade jag lite ryggskott ett tag också. 

Sen blev det februari och det började med bal i form av Lilla PQ och det var ball. En dag gick jag runt och försökte harkla loss ett fiskben som satt på sniskan i halsen, en dag var jag i kph och hälsade på bästejutta. Den där spanienresan blev bokad, en halvårsdag firades med spontantrip till Landskrona av alla ställen och så slutade månaden med att det var bal igen (snappis) och så fick jag fetefeber och snipp snapp snut - så var februari slut.  

I mars hände det som jag fruktat typ hela min lundatid - min cykel blev stulen. Jag provade på att klättra och så var det tjänstemanna och... Det verkar ha varit en lugn månad, för mer än så kan jag inte komma ihåg. 

Inga kommentarer: