onsdag, juni 23, 2010

Crooked Teeth

Nyss hemkommen från tandhygienisten, där jag hade fått bakläxa på tandtrådning senast. Hennes sätt att belöna att jag blivit mycket bättre på borstning och flossning var att måla hela insidan av min mun knall rosa för att sedan nästan dra loss tänderna i ett försök att "skrapa tandsten". Pyttsan. Som om inte det vore nog passade hon även på att utnyttja helvetesredskapet mellanrumsborste. När jag lämnade var jag alltså knall rosa i munnen, hade grovt blödande tandkött och fick gnida frenetiskt för att det inte skulle se ut som om jag hamnat med läpparna i 80talets förlovade land. Lyckligtvis var de enda vänner jag träffade på min walk of pink shame hem snälla nog att bara skratta och peka lite grann åt färgen på min tunga. 

Undra om det går att färga över genom att äta knall blått godis? 

Inga kommentarer: