fredag, januari 15, 2010

with arms outstretched

Stora saker händer. Inte bara har jag återgått till studierna och faktiskt varit någon slags semiambitiös student, jag har även införskaffat ett antal vuxenpoäng i form av ett livs levande ICA-kort. Till storyn hör att jag har bott hemifrån sen hösten 06 (och lite innan dess också, under den fantastiska tiden i Tyskland där jag levde på nötkräm och feta maten från jobbets matsal och blev ca 7 kg större) och inte kommit mig för med att bara hämta ut den lilla foldern som ger poäng och rabatter och gudvetvad. Nu kan jag äntligen vara med i klubben av vi-som-köper-det-ICA-Ulf-erbjuder.

OCH!

Inte bara har jag skaffat magiska bonuskortet. Det ska också kopplas till samma konto som J's kort går till. Och som han lägger in lite pengar på, och som jag lägger in lite (mindre, eftersom jag äter mindre) pengar på.

Jag har blivit med semi-gemensam mathållning.


And it's gonna be awesome.

Inga kommentarer: