måndag, februari 14, 2011

...eventually fading into night...

Jag har ett par dagar av omotiverad kinkighet bakom mig. Imorgon är det tenta, världens töntigaste lilla tenta som jag inte vill plugga till mer i nån typ av missriktad protest mot kursens utformning. Programmets utformning. För även om vi emellanåt får lära oss saker, blir examinerade på nya kunskaper så känner jag mig lätt understimulerad och allmänt frustrerad. Förhoppningsvis blir hösten bättre, jag återvänder till sociologen i Lund och slipper pendla - i alla fall första halvan av terminen. 

Men kinkigheten har jag kommit över till förmån för nån typ av extrem överskottsenergi, som kan ha sitt ursprung i gårdagens sockerorgie. Först ett spontant (för min del) tårtkalas, efter det ett par halvlugna hemmatimmar och sist men inte minst en helkväll med wii-turnering. Det är dagar som denna som livet inte kunde vara så himla jättemycket bättre. 

Inga kommentarer: