söndag, juni 07, 2009

bababa

Och idag städade jag upp mitt rum. "Ursäkta röran, jag sitter i kuratel" har varit min standardursäkt på sistone, men det är så fantastiskt mycket trevligare att vara hemma och inte känna sig helt överväldigad (på ett negativt sätt) och lite äcklad över sin omgivning. En bonus är att ipoden på ett magiskt sätt dök upp igen och musik gör mig gott. Och att skriva gör mig gott.

Är det någon som är kvar här, förresten? Tittar in varannan vecka i hopp om uppdatering? Hör av dig med musiktips i så fall.

Eller säg bara hej :)

6 kommentarer:

Kent sa...

Japp, hänger fortfarande med...

Anonym sa...

"hej"
jag e alltid kvar Pauline..du kommer få stå ut med mig i många många år mer tror jag:) all lycka i världen!!
puss o kram från København

Susanne sa...

Hej svejs! Även mig får du nog stå ut med, sååå kul att du skriver igen! Snart dags att ses tycker jag minsann...

Micke sa...

hejs. jo. en annan hänger också kvar. bloggkoll är ju skiten. fast jag har ju bytt sida också.

Bettan sa...

Hej...

Pauline sa...

hej på er :)