torsdag, juni 18, 2009

all i really wanna do...

Jag har en sån där Fritzl-dag. Inte av den typen där man låser in sina barn i en källare (gud förbjude, då skulle man ju behöva skaffa barn först) utan snarare av den här sorten. Imorgon är det midsommar och då ska jag faktiskt ta tag i mitt (sociala) liv och träffa lite nya människor. Sen är det bara uphill efter det, ty på lördag (midsommardagen a.k.a. Svea Rikes bakisdag nr 1) fyller jag 23. Och eftersom förra årets kombinerade födelsedag + midsommarfirande var fruktansvärt lyckat på alla sätt och vis vågar jag inte riktigt ta tag i årets firande. Det får bli lite low key, helt enkelt.

I övrigt var det här ett totalt meningslös inlägg på alla sätt. Återstår bara att låta datorn fortsätta med sitt installerande av uppdateringar och gå och lägga sig.

Pronto.

Inga kommentarer: